Digi-CX -journey mapping löytää asiakaskokemuksen pullonkaulat

Miksi asiakaskokemus ontuu ja potentiaaliset ostajat lähtevät kilpailijan kyytiin? Usein asiakas katkaisee ostoprosessin, koska asiakaskokemuksessa on jotain vikaa. Digi-CX -journey mapping (Digital Customer Experience Journey Mapping) löytää ostajan matkan solmukohdat. Se on asiakaskokemuksen kehittämiseen suunniteltu menetelmä, jonka tuloksia voi nopeasti viedä käytäntöön. Menetelmä keskittyy siihen, miten ostajan matka toteutetaan parhaalla mahdollisella tavalla digitaalisessa ympäristössä. Metodi on toimialariippumaton ja sopii sekä B2B- että B2C-yrityksille.

Ilmoittaudu »

Työpajan vaiheet

  1. Työpajassa tutustutaan teoreettiseen ostajan ostoprosessiin eli ostajan matkaan.
  2. Määritellään ne asiat, jotka vaikuttavat ostajan ostokokemukseen.
  3. Arvioidaan ostajan kokemusta ja kuinka sitä voidaan parantaa.
  4. Suunnitellaan, miten yrityksen on muutettava prosessia, jotta onnistutaan paremmin.
  5. Työpajan ryhmät esittelevät tuloksensa ja johtopäätelmänsä.

Työpaja on yrityksellenne maksuton.

Digi-CX -journey mapping vie asiakaskokemuksen suunnittelutyön uudelle tasolle.

Seuraava tapahtuma

to 5.4.2018
Klo 8.30 - 12.00
Oraclen toimipiste, Gräsantörmä 2, Espoo

Tapahtuman ennakkoilmoittatuminen on päättynyt.
Mikäli olet kiinnostunut tulemaan tilaisuuteen, ole ystävällisesti yhteydessä tanja.holm@idbbn.fi